Kako podstaći izlagače iz SEE regiona i Srbije posebno na specijalizovanim događajima

image
Jedna od izjava Gdina Stefana Reškea, zaduženog za promociju i prodaju Expo Real-a za teritorije SEE i ex YU zemalja, pobudila je posebnu pažnju. To je bila njegova preporuka o čemu i kako donosioci odluka, koji treba da organizuju promocije svojih tržišta, treba da razmišljaju i vode računa da bi ti nastupi bili efektniji.

Kada propustite priliku da nastupite na jednom događaja investitori koji prate vaše tržište to primećuju. Onda se pitaju šta se to tamo događaja i kodda da pitaju šta ima novo sa tog tržišta. Ako nemaju koga to da pitaju onda se pitaju da li tamo uopšte treba da iskazuju svoje inetresovanje. Zato je kontinuitet jako važan i taj kontinuitet promovisanja je jako važan faktor za ukupan uspeh i povećanje broja investicija ne nekom tržištu.

Izdvojen deo izjave možete videti ovde …



Celu izjavu možete videti ovde …