Atterburi Evropa najavljuje € 259 miliona vredno zajedničko preduzeće sa MPC Properties-om

2015-12-10
image
Atterbury Evropa - mešovito preduzeće formirano od strane Atterbury Grupe i stranih investitora, pokrenuo je svoju prvu investiciju na maloprodajnom tržištu Srbije, udruživanjem snaga sa jednom od najvećih kompanija za razvoj nekretnina u Srbiji, MPC Properties-om.
Atterbury Evropa zajedno sa Attack Limited-om, kupila je jednu trećinu udela u € 259 miliona bruto vrednosti imovine portfelja sedam srpskih šoping centara sa MPC Properties-om. Uključujući i najveći centar u Srbiji, Ušće Shopping Centra, koji se nalazi u njenom glavnom gradu, Beogradu.

Pored toga, stranke su pokrenule u odnosu 50/50 fond za razvoj maloprodajnih nepokretnosti u Srbiji i u susednim zemljama na Balkanu. Poduhvat je početak snažnog razvoja imovine kroz partnerstvo.
Luis Van der Watt, generalni direktor Atterbury Grupe, komentariše:
"Partnerstvo Atterbury Evropa sa MPC-om je zaista oformio snažan strateški savez!  On unapređuje naš cilj da se investira i da se razvijaju tržni centri u Centralnoj i Istočnoj Evropi, sa neposrednim fokusom na brz razvoj dela evropskg tržišta u Istočnoj Evropi.

Srećni smo da smo formirali poslovni odnos sa MPC-om čime je postignut osnov za odličan uspeh u razvoju nepokretnosti u Srbiji, a koji dele sličnu kulturu sa Atterbury Grupom. Ova akcija dodaje snagu našoj evropskoj strategiji rasta."
Petar Matić, osnivač i vlasnik MPC Properties-a, komentariše:
"MPC je našao partnera sa sličnim mentalitetom, fokusom i pozadinom programskog razvoja velikih šoping centara. Atterbury Grupa je finansijski jak partner sa fokusom na novi razvoj i želi da nastavi širenje maloprodajnog portfelja MPC-a. "
Atterbury Evropa se fokusira na investicije u šoping cenetre i mogućnosti razvoja maloprodajnog tržišta u Evropi zajedno sa lokalnim evropskim partnerima i Attack-om, posebno u regionu istočne Evrope. U julu 2015, Atterbury Evropa je realizovala svoju prvu investiciju sa značajnih € 200 miliona u maloprodajni portfelja na Kipru.
Srbija i region Balkana je sada na meti Atterbury-ju Evropa, kao ključne investicione teritorije i on je potpuno uveren u pozitivne mogućnosti razvoja u ovoj oblasti.

"Srbija kao tržite je u porastu u svakom pogledu. Srbija je aplicirala da bude deo EU, a kako se ta mogućnost približava, vidimo da dosta stranih investicija dolazi u Srbiju. Ovo stvara brojne prilike za razvoj maloprodaje u Srbiji. U stvari, brzo rastuće tržište Istočne Evrope uživa poverenje u rastu tražnje multinacionalnih maloprodajnih lanaca ali postoji oskudica tržnih centara kao prostora", kaže Van der V.

Beograd je grad sa blizu dva miliona ljudi, a trenutno ima samo dva velika šoping centra. Ušće Šopping Centar jeste njegov najveći centar i dominira lokalnim tržištem sa prosekom od preko milion posetilaca svakog meseca. Njegova raznovrsnost maloprodaje pokriva 47,000m2 u prostoru sa više od 150 prodavnica iznajmljenih dobro poznatim brendovima, uključujući  između ostalih Zara-u, C & A, Massimo Dutti, Tom Teylor, New Yorker, Deichman, Nike, Adidas, Swarovski, Samsung, Sony, MAC, McDonalds i KFC.

Ovaj centar takođe sadrži 11 Cineplexx bioskopa.
Atterbury Evropa i maloprodajni portfelj MPC-a obuhvataju četiri manja centra u Beogradu i dve imovine u gradu Subotici.
Detaljnije o svemu i na:
http://www.atterbury.co.za/wp-content/uploads/2015/03/The-Star-Business-Report-3-Dec-2015.pdf